Så äckligt trött på människorna här

Varför är det alltid jag som ska behöva ta tag i saker? Varför är det jag som ska säga förlåt först? Är allt som hänt på nått sett mitt fel?
Jag får höra varje jävla dag ifrån personer att jag borde "prata", "lösa allt", "fixa till problemet". Vadå jag? Varför är det jag som ska lösa allting? Jag har alltid varit den som fått fixa allt först, se till att allt blir bra igen. Men nej jag tänker inte göra det mer! Men ingen fattar det. Folk tjatar ändå på mig att allting är löjligt och ja det är löjligt och jag skulle kunna fixa allt igen. Men jag känner bara att det är så typiskt att det alltid ska vara jag. Denna gången håller jag tyst och väntar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då lär du få vänta länge...

2013-06-05 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0