Sista kvällen.

Sista kvällen jag är med min underbaraste för imorgon åker jag hem till Valtorp igen. Bara för att det är sista kvällen så har jag fått välja film (romantisk tonårsfilm!<3) och Markus har poppat popcorn åt oss. Hela dagen har jag fått bestämma och han har gjort allt för mig bara för att jag åker hem imorgon och vi inte kommer träffas på 3 veckor. Han har praktik och jag har praktik.. men när han slutar praktiken så kommer han hem till mig och stannar hos mig i en hel vecka! Då kan han spendera lite tid med min familj medans jag är och praktiserar under dagarna. Aja nu ska vi titta på filmen och sen går vi och lägger hos min älskling ska upp tidigt imorgon för arbetet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0