Sjuk kanske

Tror jag har gått och blivit sjuk nu på början av sommarlovet.. Men det kanske inte är så konstigt när jag åkte iväg och bada igår kväll med några kompisar och det var ju inte speciellt varmt klockan 9 i varken luften eller vattnet. Så jag får ju skylla mig själv.
Jag har sovit typ halva dan sedan gick jag och Markus upp och käkade frukost sen satte vi oss vid tvn och där blev vi fast. Vi gick ut med hunden för en timme sen och även hälsade på Tiffany.
 Nu är jag helt slut och la mig ner i sängen igen medans Markus gick över till grannen för att fixa ett par saker. Ikväll ska det regna och grejer så då ska jag och Markus mysa typ hela kvällen. Idag har det varit en sån där slapp och mysig lördag. :)
Bara för att jag sitter vid Markus dator får det bli en söt bild på han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0