Söndag

Sista dagen tillsammans med pojkvännen för imorgon åker jag tillbaka hem och han börjar praktik. Känns så hemskt sorgligt att vi sedan inte ses på ett tag. Vi kanske ses om lite över en vecka då hans syster tar studenten och jag är bjuden men jag vet ju inte riktigt när jag ska åka till Öland med familjen. Om vi inte träffas på hans systers student så kommer det dröja ett bra tag tills nästa gång. I alla fall imorgon får jag träffa mamma igen som varit i USA i över en vecka. Dessutom så har min katt Bebbe fått kattungar och jag längtar sååå efter att få träffa dom. Bebbe är inte längre min lilla bebis längre och det var bara för 9 månader sedan som jag hittade henne på gården, tiden går så fort!
Idag har jag och Markus faktiskt gjort nånting, vi har plockat sten, lagat pannkakor till oss och Markus lillebror och gått ut med hunden. Inte jätte mycket men jag är ju sjuk så klarar inte av att göra för mycket. Ska bli lite skönt att komma hem imorgon och vara sjuk hemma istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0