Studenten

Idag tog Martina studenten och jag var och kollade och firade henne i Mariestad och sedan blev det mat och grejer hemma hos Markus med deras släkt. Jag träffade Markus pappa för första gången och han skrämde totalt skiten ur mig. För det första så snackar han danska så man förstår inte vad han säger. För det andra så hota han MIG att vara snäll mot Markus annars osv.. Asså jag är tjej. Seriöst han kan säga så till dotterns pojkvän men nej han sa det till sin sons flickvän. Dessutom så var Markus hans lilla "ängel" och det kändes bara fel när han sa att ingen får knulla hans lilla pojk. Man bara wtf did you just say..? Så han skrämde mig en aning, och så kallade han mig koko för han tyckte jag  var korkad när jag inte fatta vad han sa.. Känner mig så älskad!
Men annars så var allt bra och nu har alla åkt hem och Martina åker för att festa, jag är så avundsjuk!
Imorgon ska jag i alla fall hem och fira Albin som tog studenten för en vecka sedan (jag vet knäppt att fira nu).
Nu ska jag och Markus kolla på film och sedan sova så jag bloggar mera imorgon. :)
(Martinas flak)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alli

well, grattis till henne. :D

2013-06-23 @ 18:43:15
URL: http://Paraplyhandtag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0