Tisdag

Idag vaknade jag upp själv som jag kommer göra alla dagar fram över. Jag verkligen önskar att Markus praktik ska vara slut så vi kan ha värsta sov morgona tillsammans! Just nu så är det bara jag som har det och det känns rätt så ensamt.. Men idag vaknade jag rätt så tidigt och gav mig direkt ut och sprang typ 2 km. Jag har börjat med det perfekta spring schemat att när jag vaknar skiter jag i frukost och springer först. Jag ökar några meter som jag springer varje dag så att jag inte springer en lång bit och kör slut på mig totalt utan tar det så kroppen vänjer sig. Jag börjar faktiskt känna resultat, vid sommarens slut kanske jag kan springa flera km utan att flås som om jag kommer dö! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0