Flyttat, gymmat, startat ett nytt liv.

Har varit så upptagen ända sedan i fredags då jag åkte till Valtorp för att packa alla mina grejer och köra upp dom till Töreboda. Nu har jag och Ida kommit på plats i lägenheten och har även börjat gymma på det nya gymmet i Töreboda, Gym 22! Känns riktigt skönt och det känns som om livet börjat nu!
I lördags hade vi en liten inflyttningsfest där två av mina gamla kompisar var me och en utav Idas. Sen var såklart Herman och Markus med. 
På söndagen drog vi och gymmade för första gången och det gick ganska bra faktiskt. 
Igår drog vi till gymmet efter skolan igen och det gick nästan ännu bättre, speciellt med springandet! Får en sån underbar känsla efter att ha gymmat, som om man är världens grymmaste och klarar av typ allt! Sen så somnar man också underbart på nätterna. Idag hade vi våran "vilodag" då vi slipper att gymma och bara tar det lugnt.
Snart kommer Markus och Axel hit och så ska vi ha myskväll med chips och dipp, godis och andra mumsigheter! 
Fyfan vilket gött liv jag lever nu!
Bilder på lägenheten kommer när det är lite mer städat här, fortfarande flyttlådor och skräp överallt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0