KATT!

Åkte iväg själv till skolan idag eftersom Ida hade migrän och stannade hemma. Efter första lektionen ringer hon och säger att hennes syster undrar om vi vill ha två katter! Jag blev helt fucking överlycklig eftersom vi har letat efter katter men inte hittat nån och så kommer hennes syster och ger oss två katter och tillbehör heeeelt gratis! Så efter skolan så åker jag, Ida och Herman (vi behöver lite bärhjälp) till Skara för att hämta våra älskade nya katter!
I helgen så kanske jag även åker till Valtorp och hämtar min katt så kommer vi ha 3 katter i lägenheten! Det här gjorde min dag! Inatt får jag sova med katter istället för Markus.
Bilder på katterna kommer ikväll när vi kommit hem med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0