Lördag

Sitter hemma hos Markus och har inte kunnat blogga förrän nu eftersom jag tappade min mobil hos Markus granne igår och hitta den inte förrän idag. I alla fall jag åkte hit igår efter skolan, missade dock bussen men tur nog så bor man så nära så det var bara att gå tillbaka och vänta på nästa buss. När vi kom hit så drog vi till Markus granne och hälsade på min älskade Tiffany, hon har det verkligen bra där! Sen så satte Markus på en film, tände ljus och fixa popcorn och godis. Jätte mysigt, jag älskar honom så mycket! Sen gick vi till Markus granne igen för att sitta och snacka där ett tag med Ozzy också.
Imorse så skulle jag igentligen med och sälja potatis men jag valde att sova istället så Markus drog iväg vid 9 tiden och jag sov till ungefär klockan 12 och sen kom han hem med världens energikick typ, han ställde sig och lagade mat!! Blev helt chockad! Efter det så satt vi och åt vid tvn ett tag och nu har han satt sig för att spela och jag passar på att blogga. Ikväll kommer hans släkt hit (NERVÖS SÅ JAG TROR JAG DÖR), jag gillar verkligen inte att träffa släkter elr vad man nu ska säga..
Jag kommer lägga ut lite bilder ifrån igår som jag igentligen skulle lagt ut då men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0