Sista året på Stenstorpskolan

Eftersom min sötnos somnat brevid mig hade jag inget annat för mig och började kolla igenom bilder som jag blivit taggad i på fb och såg väldigt många ifrån mitt sista år på Stenstorpskolan. Jag hittade massa knäppa bilder och insåg verkligen att sista året njöt jag av att mina vänner tog kort på mig eftersom det var sista gången jag förmodligen skulle träffa dom och lika gärna kunde bjuda på mig själv. Tänkte lägga upp dom flesta här på bloggen eftersom jag inte har så mycket annat att göra.
Lägg märke till den vackra utväxten jag hade...
(Det fanns mycket mycket mer bilder men dom flesta var en viss idiot med på så jag tog inte med dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0