Aldrig kan man vara lycklig

Är så deprimerad att jag inte får åka till Töreboda idag. Jag bröt ihop igår och idag. Jag var tvungen att berätta för mamma hur det låg till och varför jag fortfarande mår dåligt och då sa hon att jag inte åker iväg och att vi ska lösa mina problem på nått sätt. Så för ungefär 45min sedan åkte Markus själv iväg till skolan och jag saknar honom nått så enormt. Alla är i skolan medans jag är så psykist sjuk att jag inte kan gå till skolan. Jag trodde att det skulle bli bra nu när jag började gymnasiet, wow det håller i några månader och sen mår jag dåligt igen och nu har jag faktiskt underbara vänner och pojkvän. Jag tror att jag åker upp till Töreboda i veckan, jag måste tillbaka för annars kommer jag efter nått så enormt i skolan!
Önskar att allt blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Moos

Hej vännen! Hoppas verkligen att allt blir bättre för dig! Älskar dig och finns alltid om du behöver prata! <3

Svar: Det känns skönt att du skrev så, tack! Jag älskar dig också gumman!<3
kalo.blogg.se

2013-05-20 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0