Betygen går utför

Jag blir alltid så stressad under dom sista veckorna. Jag gick in på AdelaNet för att titta på min betyg och var lärare har kommenterat. Jag förstår inte att jag bara får E eller D i dom betygen som jag har varit bäst på och även mina favorit ämnen. Dessutom har alla lärare skrivit nästan exakt samma sak. Jag är en väldigt framåt person men på senaste tiden försvunnit helt på lektioner och inte fokuserar. Kanske så är det för att jag inte alltid kan vara den där possetiva och pratsamma personen som är aktiv på lektioner, utan ibland går man in i en vägg och det tar lite stopp men tydligen kan ingen lärare förstå det utan sänker istället betygen och klagar. Tack ni gör ju verkligen allt bättre också.. Usch det är så stressigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0