Bilder

Lägger ut lite bilder så ni får se hur jag har det. Såklart så kommer jag inte bry mig om att snygga till det (har bara det viktigaste). Jag är ju bara här i 2 och en halv vecka. jag vet nu kommer ni tycka jag är helt dum i huvudet som inte stannar i lägenheten men det gick bara inte och min mamma ville absolut inte att jag skulle lida mer. Jag trodde att Ida skulle bli helt rasande men det gick ju bra men nu så börjar jag känna att det är väldigt spänt emellan oss och hon vill mest bara vara med Herman. Jag känner Ida och vet att om hon får reda på att sin kompis lixsom flyttat pentry å skulle hon direkt gå dit och kolla. Hon har inte varit här ännu...
Strunt samma jag förtod att det inte skulle bli det samma.. Iallafall rummet är rätt å fint, jag har ju ett dubbelrum så jag har två garderober att lägga kläder i :) dessutom så kan jag få en större säng genom att flytta ihop dom två sängarna. Så något possetivt finns det ju. :)
Nu ska jag blogga lite och förhoppningsvis kommer Markus snart och hjälper mig!
(Och ja jag har kakor på mitt rum!! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0