En sån där dag

Idag är en sån där dag då man lägger sig och gråter typ varannan timme, verkar som tårar aldrig tar slut?
På nått sätt så´mår jag bara piss idag, det kanske beror på att dom bästa vännerna jag hade inte pratar med mig och när dom gör det så känns det mest som om dom är tvingade av lärare. Kvällarna går åtminstonde bra här. Då slipper man gå in i hemska klassrum. Jag får ont i magen varje gång jag närmar mig klassrummet och ska välja en plats. Det som gör mig både ledsen och glad är att varenda lärare har sagt till mig under lektioner att jag duktig, att jag är så fokuserad och att det är helt otroligt att jag tar mig igenom skolan. Det som gör mig ledsen är att jag faktiskt måste fokusera för jag har lixsom inget annat att göra på lektionen. Men det gör mig också glad att höra fina ord ifrån varje lärare jag träffar. det betyder att dom verkligen hjälper mig igenom all stress i skolan. Jag har snart klarat av alla prov och inlämningar. Jag har ett matte prov om en timme och jag börjar känna en aning stressad inför det. Jag är alltid stressad inför matte prov för varje gång har jag klarat dom recis på gränsen. Håll tummarna för mig att det går bra!
( min lilla checklista i alla ämnen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0