Godmorgon världen!

Har en sån fin morgon frilla idag! :) Idag ska jag försöka hinna med att:
  • Städa
  • Gå ut med bebbe
  • Gå på promenad med Markus
  • Fixa naglarna
  • Diska
Det står mycket på schemat, tur nog är ju kin underbara pojkvän här som har sagt att hans ska hjälpa mig att diska och städa i lägenheten. Att gå ut och gå med katten är nånting han aldrig skulle göra tyvärr. Sen ikväll blir det förmodligen film mys. Igår hände en grej som gjorde att jag knappt orkade sova, var helt borta. Så Markus fick sitta själv och titta på film, den stackarn! Idag ska det iallafall inte bli så eftersom han åker hem imorgon så vill jag försöka spendera så mycket tid som möjligt med han. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0