Gulligt

Igår kväll svimmade jag på toaletten i lägenheten och Markus ringde till min mamma som kom upp och hämtade mig, så nu är jag i valtorp. Idag är jag helt slut, trött i kroppen som vanligt efter mina anfall. Nyss så kollade jag lite runt på olika bloggar som jag följer och sen kollade jag min syrras blogg och såg det gulligaste hon någonsin skrivit om mig, kolla hennes blogg http://elinjunk.blogg.se/ . Det är konstigt att den mesta tiden skriker vi på varandra att vi hatar varandra och sedan kan vi nästan slå ihjäl varandra men ändå när nånting händer någon utav oss så försvinner allt hat och man är bara orolig för varandra. Speciellt Elin, det händer ofta mycket grejer med sjukdom och skader som leder till sjukhusbesök me mig eftersom jag har sån otur.. Och Elin har alltid blivit jätte orolig. Det är jätte gulligt av henne och det jag såg på hennes blogg nu värmde verkligen i hjärtat, jag älskar dig också min fina lilla syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0