Hemma igen

Svimmade igår igen efter att ha gått in till Töreboda och packa klart i lägenheten. Är underbart glad att jag har en sån otroligt underbar kille och vän som bar mig till fritiden. Dom ringde min mamma och vid halv 12 ungefär kom syrran och hennes kille för att hämta hem mig. Jag är så stressad jag har 4 prov, 2 inlämningar och jag slutar om två veckor och denna veckan är jag hemma. Mamma har ju dock snackat med min mentor och hon har pratat med alla lärare jag har och på måndag ska jag ha ett möte för att få reda på hur det ligger till och hur jag ska göra med allt. Jag har precis kommit hem ifrån Töreboda efter att hämtat det sista i lägenheten och lämnat tillbaka den fucking nyckeln som jag aldrig skulle fått i min hand. Jag vill tro att allting blir bra men det känns ändå som att vad jag än gör så kommer alltid hinder som sätter igång min sjukdom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0