Inget viktigt

Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag helt enkelt inte hade nått att skriva. Jag var också inte på bästa humöret. Jag tänkte blogga lite sent igår ikväll men då hade jag råkat spilla salt över hela mitt tangentbord och tangeterna blev as tröga, dom är fortfarande tröga men inte lika mycket. Därav kan det bli lite stavfel när vissa bokstäver inte tryckts ner ordentligt. Strunt samma nu har jag precis beskrivit mitt tangentbord, kul va??? :D
Men idag ska jag förmodligen åka in till Skövde med syrran och hennes kille för att shoppa, jag måste verkligen hitta en klänning tills imorgon och det här är min sista chans! Såfort dom vaknar så får jag besked om ifall jag får följa med eller inte. Snälla gud låt Elin vara på bra humör idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0