Konfirmation

Bara en vecka kvar tills jag och Markus åker hem till familjen för att min syster tar konfirmationen. Jag har börjat fundera lite på vad jag ska köpa till henne. Jag tycker själv väldigt mycket om att få blommor och det kanske min syster och jag har gemensamt. Men samtidigt kan jag ju inte ha den där blomman ända tills söndag då hon faktiskt ska få presenten. Sen tänkte jag att ett smycke skulle hon säkert gilla, dock så tror jag att hon får mycket smycken ifrån släkten och då kanske det blir lite tråkigt. pengar är ju alltid bra att ge för då kan ju personen köpa vad den än vill men jag tycker det är så otroligt tråkigt att ge och få. Sen så kom jag på att ett int smyckeskrin vore ju helt fantastiskt att få! Dock så kanske hon får det av mormor för jag och mormor tänker ganska likadant när det kommer till presenter. Åååå va svårt det är att komma på presenter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0