"Lång morgon i sängen"

Jag hade inte satt ett alarm igår och det innebar att jag och Markus låg och sov till 08:40 och vi börjar lixsom halv. Vi vakna några gånger och såg att det bara var typ 10 min innan vi började men för en gång skull stressade inte Markus utan bara låg kvar och pussa mig på pannan. Dessutom är jag jätte trött i kroppen idag.. När jag väl reste mig för att gå till lektion föll man nästan ihop. Men jag tog mig till lektionen, var där en halv timme och sen slutade jag. Så onödigt! Nu har jag iallafall en timmes rast och kan vila en stund innan nästa lektion drar igång.
Jag ska försöka lägga upp lite mer bilder idag, är inte så duktig på det när jag är i skolan tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0