Måste bara älska djur

Idag hade vi inte särskilt många lektioner, första lektonen var läraren borta (som hon alltid är..!). Nästa lektion var en hund lektion men vi hade bara en timme eftersom det var kosläpp och då förlängde skolan allas rast så folk kunde titta på det. Tog några bilder på det och jag bara älskade när dom små söta Jersey korna skulle springa, dom trippade fram så sött! Efter det så åkte jag, Caitlin, Ida, Niklas och Emma (En awsome lärare) till Aspö utanför Skövde som jag aldrig någonsin hade hört talas om. Tydligen så äger skolan den och har djur där så att såna som inte har tillgång till ja.. lantlivet eller vad man nu ska kalla det.. Aja vi drog dit och kollade runt sen fikade vi en stund och sen är det en "tradition" för alla om åker dit och kollar på sötåsen att gå en lite bana för små ungar. Passade då på att ta rätt så många bilder när dom försökte hålla balansen. Sen åkte vi hem och Emma skjutsade oss direkt till lägenheten, bästa läraren någonsin!
Skön dag iallafall och ikväll kommer min pojkvän efter att han har mjölkat klart, såhär är det alla leva med en bonnpojk...
(kosläpp)
(kosläpp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0