Min dåliga kropp

Jag skulle haft mjölkning idag, klockan 5 på morgonen. Men min kropp är helt slut efter all stress och när jag har spänt mig så mycket. Så när jag skulle gå upp imorse så gick det knappt så jag bestämde mig för att jag måste vila ut och det är ingen ide att gå ner till ladugården och sedan svimma där nere med all koskit. Jag somnade om hos min älskling och sedan när han skulle iväg till skolan så bestämde jag mig för att kontakta pappa så han kunde sjukanmäla mig (mamma är ju i USA). 
Så idag blir det att vila och packa klart för jag ska hem till Markus idag. Ikväll ska jag iväg och bada i en sjö första gången i år! förhoppningsvis mår jag bättre då och det tror jag om jag bara vilar hela dagen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0