Mysig kväll

Haft en fantastisk rolig kväll med underbara personer! Jag behövde verkligen skratta lite och dom hjälpte mig verkligen med det. Förta gången på över ett år att jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen och knappt kunde andas, underbar känsla! Tyvärr så försvinner den säkert imorgon igen men glad att den varade ett tag iallafall. 
Efter skolan idag så vilade jag en stund i Markus pentry och sen bestämde jag mig för att springa lite, så då stack jag ut i skogen i det sköna vädret. Det var riktigt uppfriskande samtidigt passade jag på att snacka lite med Moos och kolla hur hon har det och berätta hur jag har det här på skolan. Saknar henne nått så enormt!<3
Men nu tänkte jag och Markus ha lite mys kväll och kolla på film och käka osthjärtan, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0