Segt bloggande

Det blir lite dåligt bloggande när jag är i skolan och verkligen måste tänka på att klara av allting nu. Dessutom var jag inne i Töreboda med några kompisar för att handla lite gott ikväll och på tillbaka vägen tog det lite lång tid. Nu har jag iallafall myst ner mig i Markus säng med datorn och tänkte plugga lite eftersom jag har 3 prov, 2 inlämningar och 2 kompletteringar.. Lärare har snackat med mig hela dan att jag måste börja ta det lugnt och andas lite så jag inte svimmar fler gånger. Dessutom är man ju inte populärast i klassen precis.. Man märkte ganska starkt idag att Ida var rätt så sur, lite förstår jag la henne men ska jag få all skit? Aja bara att gå med huvudet högt ändå för det är så jag blivit uppfostrad! Låt ingen trycka ner dig var det sista mamma sa till mig innan vi sa hejdå i Skövde. Såklart så är det lite svårt att komma in i klassrummet och inte känna att någon vill ha mig där förutom lärarna. Men jag måste gå på lektioner och få klart allt nu! Den sista veckan ska jag klara allting, jag har gort det själv förr och jag kan göra det nu med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0