Teckningar

Fick sån lust när jag vaknade idag att sätta mig och teckna lite. Så nu har jag suttit i typ en timme och har hunnit med två olika teckningar. Jag har ju fått riktiga papper att kunna måla på men jag bara dras till att sitta och "kladda" på vanliga streckade papper. Strecken stör mig inte alls när jag tecknar, dock så är det ju snyggare om dom inte vore där när jag är klar. Jag tecknar bara kvinnor eftersom jag inte klarar av att teckna en riktigt bra man. Oftast är kvinnorna nakna eller med nått täckande tyg, jag vet väldigt konstigt att jag tecknar dom nakna men jag gillar kvinnors kroppar. Ne nu låter allt jag skriver fel! Strunt samma. 
Jag tecknar iallafall men ordentliga pennor som ja fick av mamma i födelsedags present förra året. Under mitt sommarlov tecknade jag otroligt mycket och dom andra teckningarna är mycket bättre än dom här bara för att jag inte tecknade något när jag började gymnasiet. Men nu ska jag börja igen och dom flesta bilderna kommer upp här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0