Tillbaka!

Har suttit och funderat lite och tillslut bestämde jag mig för att ta tag i bloggen igen, jag har ändå inte så mycket att göra om dagarna och nu funkar ju internettet perfekt här i lägenheten, så varför inte lixsom? Jag tänkte fråga min syrra om hon kunde fixa en ny header till mig om två veckor då jag och Markus ska hem till syrrans konfirmation. Så jag tänkte uppgradera bloggen lite, dock så får den vara såhär tills syrran har tid.
Såg att lite personer fortfarande hade följt på min blogg under den tiden som jag inte bloggade, tack för att ni visade intresse fast det var nödigt :)
Idag är det en underbar mys dag och var helt ljuvligt att komma hem ifrån skolan och sätta på sig mys kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0