Allt är bara jobbigt

Vet inte hur länge jag ska orka med allting. Stressig skola, irriterande pojkvän och ensamhet. Jag hatar att sitta själv under helgerna men samtidigt vill jag inte åka hem varje hem till mamma varje helg. det var ju lixsom ingen ide att flytta om jag ska åka hem under helgerna. Jag kan vara själv i lägenheten men varför ska jag stå ut me det? Känns orättvist att alla har någon under helgerna. Jag behöver plugga men måste jag spendera varenda helg så! Får ta skit hela tiden ifrån personen som står mig nära men när man försöker sitt allra bästa blir man bara lämnad. Jag är bra och jag vet att jag inte förtjänar skit. Äcklig vidrigt jobbig dag. Usch vill hem till min tysta lägenhet för en gång skull...
(Ja, jag skriver inlägget i skolan även fast jag är emot sånt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0