Ett tag sedan..

jag bloggade nu. Ledsen för det men hinner inte me nånting känns det som. Jag har haft höslov i en vecka men är inte tillbaka i skolan ännu eftersom jag har blivit riktigt vidrigt sjuk. Ont i halsen, huvuvärk och feber. Jag åkte hem till mamma igår för jag saknade henne så mycket. Jag kommer vara kvar här tills jag blir frisk. Hoppas verkligen att det blir snart eftersom jag måste tillbaka till skolan. Har massor med läxor och det räcker att vara borta ifrån skolan en dag för att hamna efter i uppgifter.
Jag ska verkligen försöka blogga lite mer under dagarna sen när jag är frisk. Nu ska jag fortsätta titta på tv och försöka att inte hosta sönder min hals.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0