Fruktansvärt trött

Är så mycket skit i mitt liv nu som vissa kanske märkt. Inte ens hunnit tänka på min blogg eller något alls. Tror snart jag får ett sammanbrott (om jag inte redan fått de..) Allt är bara kaos! Jag umgicks med lite kompisar igår kväll och även idag men inget känns särskilt kul. Tappat lusten att njuta. Det hända som jag verkligen fokuserar på just nu är att sluta äta onyttig skit. det går förresten jätte bra! Det ändå som funkar i mitt liv. Har faktiskt en riktigt bra app som hjälper mig. Vissa kanske hört talas om den eller till och med använder den, den heter shape up och är riktigt bra. Jag vill ju hålla koll på hur mycket jag trycker i mig och försöka minska det för känner att det är helt onödigt och inte nyttigt. Idag har jag bara ätit 634 kcal och bränt bort 214! :D Tro inte att jag är klar ännu brukar ta nått innan jag lägger mig annars får jag sån hemskt socker brist när jag vaknar och kan knappt ta mig upp ur sängen. Påtal om sängen ska jag snart sova. Jag vet de är fredag och jag ska sova.. ett av många problem just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0