Fullt upp!

Har verkligen haft fullt upp dom senaste dagarna. 
I måndags sov jag på skolan för igår hade jag mjölkning klockan 5 på morgon. Ja, det var verkligen underbart att gå upp så tidigt för att stimulera kor! Det gick faktiskt bättre än förra gången. Dessutom hade jag mjölkning med Ida och det var kul att hon faktiskt var lite me mig. På senaste månaden har hon prioterat sin tid på andra personer och man får inte träffa henne så mycket. Men iallafall så var jag fruktansvärt trött igår när jag kom hem och jag somnade med kläder på. 
Idag var jag äntligen ute och gick med hunden som jag rastar pga olika skäl. Han var super glad och jag och Markus gick en riktigt lång promenad med honom. Ska försöka ta me honom till skolan nästa vecka då jag planerar att åka buss. Hoppas att allt kommer gå bra, han är en biffig hund ju!
Solparakiterna som jag tog hand om idag i skolan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0