Grattis bror!<3

Idag fyller min äldsta lillebror år! Han blir 14 år..tror jag.. svårt att hålla reda på åldern när det är 4 små syskon som är mellan ålderna 10 och 16. Blir lite för många siffror ibland. Iallafall idag fyller som sagt min lillebror år. Den första pojken som kom i familjen och jag var helt förvånad när jag fick se att bebisen inte alls såg ut som mig och min lillasyster. Ändå är jag jätte glad över att jag fick en sån underbar bror. Vi är nog tajtast av alla och brottas och jävlas med varandra hela tiden. Han är alltid glad eller var innan han kom in i tonåren nu varierar det mycket men han är ändå samma Wille!<3
Jag älskar dig lillebrorsan och hoppas du får en jätte bra dag! Hoppas även att du kommer hit så jag får fira din födelsedag med dig. :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0