Låt helgen med läxor börja

Idag hade jag utvecklingssamtal och mina betyg suger. Ligger på D i nästan alla ämnen och jag vill så gärna nå upp till C-B. Jag pluggar konstant även under raster men höjer mig inte i ett ända ämne. Ska även ha möte nästa vecka för att lösa mitt problem med inlärning. Eftersom epilepsin gjorde att mitt minne är totalt fucked up och jag har svårt att få saker att stanna i min hjärna gör det att jag sänker mig enormt i ämnen fastän jag egentligen kan allting. Hoppas även att alla lärare ska inse att dom kan inte bara köra på och tro att alla ska fixa det. Heller inte dra ner mitt betyg för att jag har sämre minne.
Mamma var nöjd ändå och jag är glad att hon ser att jag försöker för jag vet hur hon stora krav på att vi ska komma långt i skolan och få ett ordentligt jobb. 
Nu ska jag sätta mig och försöka göra klart mina matte uppgifter så att jag kan plugga till Samhällsprov imorgon. 
Jävla D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0