Mitt onyttiga liv

Var nyss och handlade lite mat till bebbe och lite gott tills ikväll men mådde genast dåligt när jag kom hem. Försök nämnligen äta sundare och gå ner lite i vikt, inte mycket men lite så jag får bort min tjockis mage. Har börjat bli väldigt svårt att välja kläder på morgonen och känner att jag faktiskt börjar må lite dåligt över min kropp. Personer har ju börjat reagera.. Jag ska börja springa en runda efter skolan, även fast jag cyklar/går till skolan varje dag och det är närmare 4km. Händer ändå inget med mig! Kanske bara för att jag häver i mig så onyttigt. Jag har lyckats sluta med söt dricka. Dricker nu endast vatten och även slutat med godis och försöker dra ner på mitt popcorn beroende. Jag vet att många säger att det inte gör så mycket men känner ändå att det inte de är nånting jag ska äta. 
Kommer bli tufft med alla träning men jag sprang ju varje morgon under sommarlovet så jag ska väll klara av de nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0