Ont i magen

Inte nog med att jag är sjuk utan mår allmänt dåligt också. Jag hatar att alltid försöka spendera så mycket tid som möjligt med min pojkvän bara för att jag vet att han åker hem varje helg. 4 nätter sover vi tillsammans och 3 sover jag själv. Dessutom så går vi 8 timmar i skolan och vi träffas inte alltid. Kvällarna går så snabbt och helt plötsligt är klockan 11 och jag är jätte trött. Det är jobbigt att försöka prioritera bort andra saker bara för att försöka spendera så mycket tid som möjligt med honom innan han åker hem. Sen känns det inte som han anstränger sig särskilt mycket för mig skull för jag ger upp väldigt många saker. Det är alltid jag som ska hem till han om vi ska umgås på helger och det är alltid jag som ska hänga me till hans kompisar under raster men han kan inte umgås me dom jag umgås med. Missförstå mig inte nu, jag älskar honom! Han älskar mig också! Vi har ett jätte bra förhållande och han är min bästa vän och det kanske det som gör det lite jobbigt för jag trivs så bra i hans sällskap att det bara är han jag vill vara med. 
Så nu har jag ont i magen bara för att jag känner ett sånt otroligt behov att åka tillbaka till Töreboda, fastän jag fortfarande är sjuk och ska sitta på en fucking buss i 1 timme bara för hans skull. Jag vill inte lämna mamma men känner ändå att jag måste ta mig hem innan Markus åker hem till sin mamma. Jag hatar att komma efter hans familj. Vi två är en familj nu. När man flyttar ihop har man startat en ny familj men de känns som bara jag känner så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0