Så tråkigt liv

Har verkligen ingenting att blogga om längre. Gör ju inget under dagarna på helgerna och de suger! Måste ut mer men finns så mycket som hindrar mig. Nästa vecka kommer det häda lite grejer iallafall va Markus har lovat mig. Ska snart tatuera mig också! Har nyss fått in 4000 av en fond typ som jag får pengar av bara för att jag studerar långt ifrån. Denna terminen höjde dom det med 1000 kr. Så lycklig och känns skönt att veta att man fått in rätt så mycket pengar på kortet. Får dessutom lön på måndag för att jag rastar Kjell. Pengar rullar in och de känns underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Alva

åh så fin blogg!

Svar: Tack så mycket :)
kalo.blogg.se

2013-11-16 @ 15:23:36
URL: http://www.adubergs.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att du ska tatuera dig! Vad ska det vara för bild/text? :)

Svar: Jag har redan två tatueringar och dom är ord så nu blir det en kunga krona på mina revben typ :)
kalo.blogg.se

2013-11-16 @ 17:11:16
URL: http://hopeful.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0