Skoldagen

Har haft en rätt så seg dag idag. Fruktansvärt trött imorse och somna faktiskt när jag kom hem. Har varit rätt så irriterad i skolan idag pga att inget funkar. Bara räknar fel på matten och inte har ordning på nånting, känns det som iallafall! Sista lektion var rätt så grym ändå, gosa med djur är nånting jag kan åtminstonde. Idag fortsatte vi med arbetet mitt djur då jag fått 3 djur och har typ dokumenterat deras hälsa sedan augusti. Blev klar idag med undersökningarna och ska nu bara skriva in allt i en stor sammanfattning. Mina 3 djur är leopardgecko, duva och degu. Alla är jätte mysiga och duvan fick jag döpa, Frankie blev det eftersom det är en hane men är rätt så gay utav sig ;)
En mysig eftermiddag spenderad med djuren i djurhuset och kära vänner. 
Ikväll händer ingenting... som vanligt! Sitter i soffan med Markus och tittar på tv, funderar på att ta fram en bok och läsa lite. Har inte gjort det på ett tag tyvärr. Aja först spela lite sims!
Frankie!<3
Ångrar lite över mitt klagande i förra inlägget, missuppfatta de inte. Jag älskar min pojkvän!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0