Vad jag vill ha

Har suttit ett tag och funderat lite och kom på vad jag verkligen behöver och önskar mig i julklapp. Först och främst en rosa kontroll till ps3 så att jag fakitskt har en egen kontroll när jag spelar mot min pojkvän. Sedan en keyboard, har tyvärr inte plats för ett piano. Jag saknar verkligen att äta rostat bröd så en brödrost vore fantastiskt. Ett par Jeffrey Cambells är ett mål i mitt liv. Jag ska någon gång äga ett par sådana! Såklart hamnar dom på min önskelista i år igen. Förra året fick jag Christina Aguilera parfym ifrån min styvpappa och jag älskar de, dock är den snart slut och jag vill så gärna ha en till. Vet dock inte om den finns kvar i affärena längre(?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0