Konstigt?

Jag berätta ju i förra inlägget om hundpassningen men hon har inte ringt mig ännu och det är kväll nu.. Får väll vänt tills imorgon och gå dit med Markus isåfall. Vore bra om han är med eftersom han kommer vara inärheten av hunden lika mycket som jag. 
Påtal om Markus, om 5 dagar har vi varit tillsammans i ett helt år! Jag är jätte lycklig över att det blev jag och han. På fredag ska vi verkligen mysa till det, förmodligen käka på resturang och sedan käka någon god efterätt som vi gör hemma. Vi bådar älskar att äta så det blir det ända vi kommer göra! Men kommer iallfall bli skit mysigt.
 
Jag älskar dig!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Din snygga och sexiga bästis!

Åh vad gulliga ni är! Grattis till er sötnosar! :D <3

Svar: haha tack! :D<3
kalo.blogg.se

2013-10-15 @ 08:12:41
URL: http://moosmuppen.blogg.se
Postat av: Tess

Aw hahah vad söta x)

2013-11-05 @ 14:19:57
URL: http://tessmcfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0