Sjuk

Mår fruktansvärt vidrigt äckligt dåligt. Rikard lyckades smitta mig när han var här och jag är lite extra känslig och blev ju såklart sjuk. Ont i halsen så jag knappt kan koncentrera mig på något annat, ont o huvudet och bara allmänt trött. Tack Rikard!
Hoppas jag mår bättre på fredag då jag ska jobba, svårt att jobba med hundar när halsen gör ont för det gör mig så fruktansvärt grinig och tappar tålamodet. Ska jobba med Nisse imorgon, hoppas som tusan på att han faktiskt är lugn så jag slipper stressa upp mig. 
Vart i Skövde idag hos mammi medans caitlin praktiserade. Skönt att träffa mamma och hon tog hand om mig som alltid. Nu är jag tillbaka i lägenheten med caitlin, får se om jag lyckas somna inatt!
Snälla mamma gjorde varm choklad för att trösta min hals lite<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0