Trasig mobil

I fredags gick min mobil sönder.. står att det inte är ett simkort i men det är de. Jag vet inte vad den håller på med men ska till en telenor butik imorgon så dom får kika på den. 
Blev ingen matfestival för mig i helgen, ändrades lite planer och sen tappade jag lusten så Rikard kom en dag tidigare och har varit hos mig hela helgen nu. Alltid lika jobbigt när han åker.. vi har så jävla kul tillsammans! Om två veckor börjar skolan så då får jag träffa honom lite oftare. :) 
Har märkt att jag fått ett antal anonyma kommentarer om Markus och sanningen är att han faktiskt inte hör av sig till mig och är upptagen. Har inte sett honom på flera veckor och därav har jag inte skrivit om honom. Skriver bara om saker som händer just nu. Så hoppas att ni nu förstår att jag inte "glömt" Markus utan han är upptagen och vi har ínte kunnat träffas.
Hoppas på att mobilen är lagad imorgon. Blir inte så mycket bloggande med bara datorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0