Börja om på nytt

Pratade nyss med en kille i Töreboda om att få träna hans vita schäfer och han blev överlycklig. Han sa att jag skulle komma imorgon under dagen och få träffa hunden och så ska vi diskutera hur vi ska lägga upp arbetet. Hunden ska tydligen vara jätte jobbig att gå med enligt min kära lärare Tord. Tror förresten att jag aldrig berättat om honom här, han är min samhällskunskaps lärare och den bästa. Vi har alltid minst en gång i veckan en prat stund på 1,5 timme och då bara vi pratar om allt och inget. Han vet hela mitt liv och såfort jag mår dåligt (som idag) gick jag och pratade med han. Katalina älskar honom också! <3
Tänkte bara skriva lite snabbt varför jag ska träna en annan hund helt plötsligt och det är för att Charlies ägare lägger skuld på mig för att han inte lyssnar på henne. Inte mitt fel och jag blir rasande men nu får jag släppa taget om min guldklimp. Älskade honom som min egna hund och vi gjorde sånna framsteg men tyvärr var matte missnöjd över sin hund (som vanligt).
Så nu vet ni de! Och jag har gråtit hos Tord lite och lite till hos pojkvännen men nu löser det sig. 
Nya tag och ny start!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0