Dagen

Idag har varit en riktigt bra dag. Hela förmiddagen var jag o katalina ute på en långpromenad med Nisse. Gick 7km! Sedan gick vi in till Töreboda, 3km, och lämnade Nisse hos hans ägare. Sedan vidare för en paus i lägenheten och lite käk. Sen var det dags att bowla! Jag kan ju säga såhär.. Jag vann över Magdalena 2 gånger!! :D vi slog ett litet vad om vem som skulle vinna, hehe..
Sen åkte jag med dom andra till skolan för att sedan gå tillbaka tillsammans med Markus och det var 3km till. Så totalt har jag gått 13km idag! Inte dåligt alls och värker i benen nu. Kommer ha en förjävlig träningsvärk imorgon men äsch va gör de när jag hade det trevligt! :) 
Nu ska jag snart laga lite mat med Markus sedan blir det nog lite pluggande.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0