Dålig mobil

Jag har inte kunnat blogga pga att mobilen totalt la av. Jag kan fortfarande inte göra blogginlägg, lägga ut bilder på instagram eller spela hay day.. sorgligt. Jag som verkligen kommit långt och så kan jag inte fortsätta.. Aja nu vet ni i alla fall att det inte kommer komma blogginlägg förrän mobilen funkar igen och förresten just nu sitter jag vid Markus dator men kan ju inte göra det hela tiden. Dessutom kan jag inte ta foton lika lätt och lägga ut om jag ska börja ladda upp dom på datorn först.
Alla hjärtans dag imorgon då! Jag skulle egentligen hem till lägenheten idag med Markus men såklart kan inte han ännu så jag måste vänta tills imorgon. Trevligt att åka hem med all packning under alla hjärtans dag och sedan gå och handla all mat som behövs eftersom jag ska göra en fin middag till honom. Blir ju inte alls som jag tänkt mig om jag kommer hem imorgon kväll... Kanske tar en tidigare buss hem eller nått.
Men tråkigt ändå att allt bara fuckar ur och så blir det inte som jag planerat. Får väl vara nöjd om han ens kan åka hem imorgon.
Nu ska jag sätta mig och kolla på en film eller nått medans Markus är ute och jobbar. Orkar inte göra något idag, har så förbannat ont i magen.. Vet inte vad det är men har hållit på ett bra tag nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0