Detta eviga pluggande

Sitter nu ännu en gång framför datorn och försöker skriva klart mina uppsatser som börjar samlas på högar. Förr var jag så engagerad i allting och älskade att sitta med mina läxor men nu önskar jag att jag hade lite fritid till annat. Ska ju börja gymma snart med Katalina, dock måste jag vänta tills efter Frankrike resan för sparar alla mina pengar just nu. Ska ju kunna köpa något där nere också! Sen när jag kommit tillbaka igen och slutat praktiken ska jag sätta igång med stenhård träning. Om cirka en månad börjar jag även cykla till skolan igen så då får jag ju lite motion. 
Aja måste tillbaka till mitt skrivande om den afrikanska diktatorn Idi Amin. Önska mig lycka till! Bara sisådär 4-5 stycken kvar att skriva om..
Vacker bild på Idi Amin.. haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0