Hundträning

Har nu kommit hem efter 2 timmar hundträning på Törebodas hundklubb. Gud va kul det var! Hur lycklig som helat över den duktiga hunden jag fått träna nu. Nisse är underbar och så snabb lärd. Väldigt kul att se när han hade mer fokus på mig än dom andra hundarna. Men vi har fortfarande lite att jobba på med hans koppeldrag. Längtar tills torsdag då det är lektioner i skolan. 
Förresten fick jag och katalina reda på i skolan att vi ska till Frankrike den 24april!! Kommer bli fantastiskt har alltid velat åka till Frankrike och nu får jag det gratis! 
Det har varit en fantastisk dag!:D



Kommentarer
Postat av: Hannes Grimling

Kött är gott!!!

Svar: Skulle uppskatta om du inte skrev sådana kommentarer på min blogg. Du måste förstå att det är helt ointressant för mig att läsa vad du gillar eller inte. Vill du skriva vad du gillar, skaffa en egen blogg isåfall :)
kalo.blogg.se

2014-02-18 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0