Ser ljust ut

Var idag på KSS för att träffa min nya läkare och även om de var lite onödigt eftersom jag snart skulle lämna barnavdelningen så kändes det riktigt bra. Min nya läkare sa att vi ska testa nya mediciner för att förbättra mina chanser att kunna få körkort, klara skolan bättre, osv.. Så lycklig! Även om jag inte ska få förhoppningar så får jag det ändå. Tänk om jag får ta körkort om lite mer än 1 år ändå! Tänk om jag kan vara "frisk" i över ett år! 
Jag ska göra ett nytt EKG och ta lite blodprover för att se hur sjukdomen är nu. Det ända jag kan tänka på är att jag kanske får ta körkort precis som alla andra! Behöver inte leva på min pojkvän hela tiden. ;)
Nu ska jag hem till Töreboda och packa till nästa stop, brännebrona!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0