Slöseri på tid

Så förbannad över att min dator har gått sönder. Nu går en hel helg åt att jag inte gör ett piss när jag egentligen tänkte skriva klart inlämningar. Varför ska just min dator gå sönder när jag behöver den som mest. Som tur är tar Markus med sig sin dator imorgon men vad ska jag göra fram tills dess.. Sitta och vänta? Usch hatar helger som bara är slöseri. Ärligt talat skulle de vara skönt om skolan var under helger också. Jag gör ingenting på helgerna ändå, dessutom känner jag typ ingen här i Töreboda så sitter ju själv hela helgerna. Hoppas att jag får jobb efter praktiken iallafall, då har jag något att göra. Ska försöka vara duktig och visa mitt bästa jag under praktiken så dom vill ha mig ännu längre. 
En bild på min lilla älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0