Tisdag

Tyst och ensam tisdag.. Katalina stannade hemma eftersom hon inte kunde sova på hela natten, stackars tös! Som varje tisdags eftermiddag så har jag lektion med Sven. Företagsekonomi som faktiskt är rätt så viktigt för jag har tänkt att starta ett eget hunddagis, då behöver man veta mycket om företagsekonomi. Rätt så seg lektion, är klar med uppgiften medans alla får göra om, hehe känner mig inte lite stolt! Ikväll blir det städning och tvättning. Vet inte hur jag ska orka eftersom jag gått och blivit sjuk. Ont i halsen och feber.. Ändå pallrar jag mig till skolan och gör det jag ska göra. Vet inte om jag är duktig eller bara helt dum i huvudet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0