Fartfylld dag

Efter badet åkte jag och klippte mig. Över 1 dm kortare och fräschare! Blev faktiskt jätte nöjd och fått mycket beröm för håret. En kul sak som jag får beröm för är färgen på mitt hår. Varje salong jag varit på under min uppväxt har sagt att jag har sån vacker och speciell hårfärg. Så kul att höra sånt!
Efter klippningen gick jag hem och då var det ungefär en timmes vilande och sen ner till stan igen med syster och bror som ville shoppa och käka donken med mig. Vi var där i några timmar och gick sedan hem. Väldigt smidigt så nära till stan, tar bara 10min att gå. 
Nu tänkte jag sova, otroligt trött efter en stressig dag! Imorgon blir det att besöka en vän på Västerhöjd! :)
(Mitt hår nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0