Förbannad

Alla människor stör mig bara just nu. Sur på Markus som sitter och spelar, sur på Caitlin som inte svarar sms, sur på Ida som inte är här, sur på bebbe för hon tar plats i sängen, sur på folk som skriver på snapchat. Ååååå får bara damp på alla. Så irriterande! Nu hostade markus också.. äckel. Varför kan inte folk bara låta mitt liv vara, inte bry sig om vad man gör. Kan inte alla bara sluta andas och kvävas till döds. Hemsk tanke kanske men bajs på alla.
Vill bara slå någon/nått. Borde kanske börjar boxning och ta ut min ilska så. Men nej alldeles för klen och mesig när jag inte är sur. Skulle aldrig funka.
Nu vet ni vad jag gör iallafall, försöker undvika att slå till Markus och göra honom förbannad också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0